2022. február 4., péntek

Leveles tésztába bújtatott virsli

 

Hozzávalók:

  • 1 cs Tante Fanni friss leveles tészta
  • 5 db Füstli
  • sajtmártás
  • reszelt sajt
  • szezámmag
  • 1 tojás a kenéshez

Elkészítés:

A virsliket félbe vágjuk. Én most Füstlivel készítettem, de bármelyik roppanós virsli jó hozzá.

A leveles tésztát óvatosan kitekertem, bekentem sajtszósszal, majd keresztben kb. 3 cm-es csíkokra vágtam. Lett 10 db tésztacsíkom.

A virsliket betekertem a tésztával és a kis szilikon tepsimbe rakosgattam (bármilyen tepsi jó, de ha nem szilikon, akkor vékonyan zsírozzuk vagy vajazzuk ki).


A kis tekercsek tetejét felvert tojással megkentem. Felét megszórtam reszelt sajttal, másik felét szezámmaggal.



A mikrón bekapcsoltam a hőlégkeverést, előmelegítettem 180 fokra. Mikor kéri a mikró egy hangjelzéssel és szöveges kiírással, akkor beteszem a rácsot, majd arra a tepsi.


Az időt 15 percre beállítom és elindítom a sütést, majd újabb 10 percet kapott a pirításhoz is.


TIPP: A tésztát megkenhetjük mustárral vagy ketchup-el is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése