2018. december 30., vasárnap

Rakott krumpli


Úgy hozta a sors, hogy le kellett cserélnem a mikrohullámú sütőmet, mert a zománcos belseje elkezdett rozsdásodni. Így már nem használtam tovább sem főzésre, sem melegítésre.

Hetekig nézelődtem a neten, hogy milyet vegyek helyette.

Nálam csak nagy űrtartalmú jöhet szóba, és olyan, aminek min. 8 cm a tányér átmérője. Ehhez a mérethez jók a Tupperware mikrós főzőedényeim, a mikrós kuktám, stb.

Hát nem volt könnyű rátalálni a megfelelő méretű mikrókra, nagyon kevés van ebben a nagy méretben.

A végén a választásom egy olyan kombinált mikróra esett, ami nem csak mikró, hanem már egy sütő funkcióit is magába foglalja.

A választás egy Whirlpool hőlégkeveréses mikrohullámú sütőre esett.


Egy nagyon okos, de még számomra is kissé bonyolult szerkezet, most tapasztalgatom a funkcióit.

Ma rakott krumpli volt az ebédünk.

A krumplit Ella főzte (intelligens kukta) Gőz- zöldség programon hozzá.

A végén az összemelegítés mikróban történt.


Beállítottam a mikrót hőlégkeverésre és 180 fokra. Előmelegítés végét egy hang jelezte.

Ekkora összeállítottam a rakott krumplit. Mikor jelzett a mikró, betettem az alacsony rácsra a megtöltött kerámia tálat. 10 percre állítottam az időzítőt és elkészült a krumpli.


Friss salátával fogyasztottuk, ami kapott egy fokhagymás, oliva olajas öntetet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése