2022. január 31., hétfő

Gyors rétesek a mikró hőlégkeveréses sütő funkciójával

 

Ma rétesek készültek a mikróban.

  • túrós-cseresznyés
  • cseresznyés
  • almás

Most réteslapból készítettem, mert volt itthon egy csomag és el kellett már használnom, a lejárati idő miatt.






9 lapos csomag volt, tehát 3-3-3 lapból állnak a rétesek.






Vizes konyharuhára terítettem a lapot, olvasztott vajjal megkentem. Rá a másik lap, szintén vajazás, majd rá a harmadik a vajjal kenve, és mehet is rá a töltelék.

A cseresznyés, almás alá szórtam búzadarát, ami felszívja a gyümölcs nedvességtartalmát, így nem ázik el a rétes.






Széleit behajtva feltekertem, zsírozott tepsibe raktam a réteseket. Megkentem a tetejüket is olvasztott vajjal.

Bármivel lehet tölteni ízlés szerint.

Hőlégkeveréses sütő programot kapcsoltam a mikrón (nem mindegyiken van) előmelegítettem 180 fokra. Mikor jelzett a mikró, betettem a rétest sülni, 40 percre állítottam a mikrót be.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése