2018. november 15., csütörtök

Párolt fűszeres csirkemell kelbimbóval


Hozzávalók:

  • 1 db csirkemell
  • 1 ü. fűszeres lében eltett kelbimbó (saját készítés)
  • fűszersó a húshoz

Elkészítés:
A húst először is megtisztítottam a Hús-, Gyümölcs- és Zöldségtisztító O3 Ózonizátor készülékkel.



Ezután felszeleteltem egyik mellet, a másik tisztítottat később használom majd fel.
A szeleteket befűszereztem és az alacsonyabbik párolóba tettem.


Az alsó nagy párolóedénybe pedig a kelbimbó kerül.


Felépítettem (egymásra raktam) a pároló tornyot.


A legalsó edénybe került 1 dl víz, erre a kosár a kelbimbóval, majd a kisebb zárt edény, kevés vízzel, erre a húsos pároló edény, majd végül a tető.


Betettem a mikróba.
Kiválasztottam a megfelelő programot és beállítottam az időt.


A mikró Dual Steamer (kétrétegű pároló) segítségével készült az étel.

1 x 4 és fél perc, majd 1 x 4 perc alatt.


A hús, mint a vaj, olyan puha lett.



Egy kis tartármártást készítettem hozzá.


Videó a hús tisztításáról:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése