2019. március 4., hétfő

Tésztasaláta maradék leveshússal


Hozzávalók:

  • kb. 12-20 dkg színes (zöldséges) orsó tészta
  • maradék leveshús
  • 2-3 ek majonéz
  • 1 kis dobozos tejföl
  • késhegynyi fehér bors
  • 1 kis fej lila hagyma
  • egy darabka paprika
  • 1 paradicsom
  • víz
Elkészítés:

A tésztát készítjük el először. Kifőzzük, langyosra hűtjük. A tészta főzővízébe sót és kis olajat tettem.



Én mikróban főztem a tésztát 650 W-on 9 percig, majd megkevertem és újabb 4 percig főztem.

Ezután 5 percet hagytam még pihenni, majd a maradék vizet a tésztafőző edény tetejének segítségével leszűrtem. Félretettem hűlni.



Amíg a tészta hűl, addig kikevertem a tartármártást a tejfölből és a majonézből, amibe kerül őrölt fehérbors.

Megpucoltam a hagymát és vékonyra szeltem. Paradicsomot is vékonyra leszeltem, a paprikát pedig apró kockákra vagdaltam.

A zöldségeket belekevertem a mártásba.







A levescsontról lefejtett húst is kicsit összevagdaltam, majd a mártásba került ez is.
Jól összekevertem.
Mikor a tészta épp hogy csak langyos volt már. azt is a tálba öntöttem.

Még egyszer jól átkevertem az egészet. Megkóstoltam és ízlés szerint fűszereztem még kis sóval és borssal.

Lezártam  tálat és hűtőbe tettem a tésztasalátát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése