2013. június 4., kedd

Miért is hoztam létre ezt a blogot?


Nos a blog azért jött létre, hogy kicsit felbátorítsam azokat, akik félnek a mikrohullámú sütőtől, vagy azt hiszik, hogy az ő mikrójukban csak melegíteni lehet (ilyen mikró nem létezik, amit csak melegítésre gyártottak), vagy azért mert én még ilyen bloggal nem találkoztam, vagy jól elkerültük egymást.

A mikro nem a lusta háziasszonyok segítőtársa, hanem mindenkié, aki gyorsan akar finom ebédet vagy vacsorát, vagy éppen édességet varázsolni a családi asztalra.

Jó magam, több, mint 30 éve használok mikrohullámú sütőt. Az első mikrómmal együtt természetesen szert tettem kimondottan olyan szakácskönyvekre is, amikben csak és kizárólag mikrós ételek vannak.
Saját magam is kísérletezgettem az ételekkel.

Beszereztem üveg és műanyag edényeket, új tányér készletekkel, bögrékkel, sütő-főző edényekkel szereltem fel a konyhámat.
Rengetek Tupperware mikrós edényem is van. Van közöttük amiben csak melegíteni lehet, de már sok, amiben sütni-főzni, vagy éppen párolni lehet.
Egyszer, ha lesz kedvem készítek egy csoportképet a mikrós felszerelésemről.

A mikrót meg kell tanulni használni, meg kell szokni az ételek új ízét, zamatát.

Akit érdekel ez a világ, tartson velem. Folyamatosan hozom az ételeket, süteményeket, leveseket, főzelékeket, párolt étel különlegességeket, a lehető legpontosabb főzési időkkel és teljesítmény megadással.

Tehát várlak! Tarts velem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése