2019. január 16., szerda

Tepsis-húsos burgonya



Alap recept hozzávalói:
  • 30 dkg darált hús
  • 80 dkg burgonya
  • 10 dkg reszelt sajt                      
  • 1 cs. Maggi tepsis-húsos burgonya alap
  • 1 dl tejszín
  • 2 ek olaj
  • 4 dl víz     
  • só ízlés szerint

Elkészítés:

Az olajon megpirítjuk a darált húst.
Közben meghámozzuk a burgonyát. Egy kis tepsi aljára tesszük a karikára szelt burgonyát. Erre elterítjük a darált húst.


A Maggi alaphoz hozzáadjuk a vizet, tejszínt és a sót, csomómentesre elkeverjük.


Ráöntjük a tepsiben levő húsos burgonyára úgy, hogy egyenletesen kerüljön a szószból mindenhova.

Tetejére ráreszeljük a sajtot.
200 fokon (légkeverésnél 180 fok) 50-0 percig sütjük.

Az én variációm annyiban különbözik, hogy volt még maradék laska gombám itthon, azt is a húsra rakosgattam, és úgy öntöttem le a szósszal, majd reszeltem rá a sajtot.

Meleg levegős mikrómban készítettem el az ételt.

A mikrót előmelegítettem 180 fokra. Mikor eléri a kívánt hőfokot a mikró, akkor sípol és kiírja, hogy tegyem be az ételt.
Így sütöttem az UltraPro edényben 50 percig lefedve a mai ebédünket.
Mivel ketten vagyunk a kislánnyal, én csak fél adagot készítettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése